Wat een geweldige middag!

Zondag j.l. was ons reünie-concert. Wat hebben we genoten van het weerzien met de vele oud-leden en de oud-dirigenten. Met een grote glimlach werd er gemusiceerd en gedirigeerd.

Foto: Reünisten D.E.S. 2022-11-27 (gemaakt door Th. Berendsen)

Bij de finale was er een orkest van maar liefst 70 mensen (de slagwerkgroep, de fanfare en de oud-leden). Na de toegift, Böhmischer Traum, kreeg het orkest een staande ovatie van de vele bezoekers.

Na afloop van het concert deelden we mooie verhalen over vroeger en werden de vele foto’s bewonderd. Met een hapje en een drankje werd de prachtige middag afgesloten.

Dank aan OVD voor de fotoborden, aan dirigenten Edwin Rosmulder, Jilt Jansma, Aad Gardien, Jan Verhagen en Willy Beudel, en onze (oud-)leden voor hun bijdrage aan het welslagen van dit concert.

Wat een geweldige middag, bedankt allemaal!

VACATURE

I.v.m. uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van:

MUZIKANT M/V

(Ervaring niet vereist)

FUNCTIE EISEN:

Leeftijd: 8 – 80 jaar | Enthousiast | Muzikaal

Kom gerust een kijkje nemen tijdens de repetitie op maandagavond.

Je bent van harte welkom!