2e Jubileumconcert D.E.S. op zondag 26 juni

Zondagmorgen 26 juni geeft muziekvereniging D.E.S. weer een jubileumconcert in zaal Steak’m in Nieuw-Dijk. Het concert begint om 10.30 uur en de toegang is gratis.

Er zijn optredens van de slagwerkgroep en van fanfare D.E.S. Ook worden de jubilarissen van 2022 gehuldigd.  Sinds voorjaar 2018 staat fanfare D.E.S. onder leiding van Jilt Jansma.

De slagwerkgroep heeft vanaf de oprichting in 2011 Edwin Rosmulder als dirigent.

Beide orkesten vullen een deel van het concert met een nieuw en gevarieerd programma. Op het programma staan o.a.: de mars Albula, Border Zone van Jacob de Haan en de popsongs Copacabana en Eve of the War.