1e Jubileumconcert 100 jaar D.E.S.

Op zondagmorgen 3 april geeft muziekvereniging D.E.S. een concert in zaal Steak’m in Nieuw-Dijk. Op het programma staan optredens van de slagwerkgroep en de fanfare, en er zijn verhalen en foto’s van “100 jaar Muziek in Ni’j Diek”. Ook wordt een aantal trouwe leden gehuldigd. Het concert begint om 11 uur en de toegang is vrij.

De Nieuw-Dijkse vereniging werd op 31 mei 1921 opgericht en is al 100 jaar een vaste waarde in het dorp. De bijzondere mijlpaal wordt gevierd met een concertserie: naast het concert op 3 april is een concert gepland op zondagmorgen 26 juni, en in november volgt een reünie-concert. Elk concert heeft een thema en eigen programma. Komt u ook?