Tom Kluitman erebestuurslid

Voor al zijn verdiensten is Tom Kluitman tijdens het concert van 25 mei jl. benoemd tot erebestuurslid. Hij was 20 jaar bestuurslid: vanaf 2004 10 jaar penningmeester en daarna 10 jaar voorzitter.

Tom bleef rustig en constructief bij de vele veranderingen die op de vereniging afkwamen: na de sluiting van Steak’m vond D.E.S. weer een goede repetitielocatie en het 100-jarig bestaan werd na de corona-periode toch nog gevierd met drie prachtige jubileumconcerten en een geslaagde reünie.

Naast zijn benoeming tot erebestuurslid kreeg Tom bij het concert lovende woorden van zijn opvolger Erik Amting. Tom stopt als bestuurslid maar blijft als trombonist aan het orkest verbonden.

Gefeliciteerd, Tom, en bedankt voor je inzet voor D.E.S.!