Wat een (corona)jaar

Het jaar begon met een optreden op schuttersdag. Ook bracht D.E.S. een serenade aan Tonnie en Annie Wiendels vanwege hun 60-jarig huwelijk. Daarna kwam Corona in het land en werd het stil door alle maatregelen. Uniform, dweiltrui en concertblouse bleven in de kast.

Voor de bliksemactie werd een geslaagd alternatief gevonden: de muziek van D.E.S. was te horen via de geluidswagen en alle muzikanten collecteerden met 1,5-meter-stokken. Dat ging geweldig.

Sinds juni is het weer toegestaan om te repeteren, dat doen we op 2 meter afstand van elkaar. Hierdoor blijven we samen ons repertoire oefenen en zullen we weer optreden zodra dat verantwoord is. Daar kijken we enorm naar uit!

Wilt u tot die tijd genieten van D.E.S., er staan verschillende filmpjes op Youtube van eerdere concerten en taptoeoptredens.